Friday, July 1, 2011

Beli Emas Sebagai Pelaburan


Beli Emas Sebagai Pelaburan

ne 10.1 Beli Emas Sebagai Pelaburan
Di seluruh dunia emas terus meningkat permintaannya sejak pelabur-pelabur dan pengurus dana telah mula membeli logam bernilai tersebut sebagai pengganti pelaburan ketika kejatuhan dollar. Kebanyakan pelabur membeli emas untuk melindungi mereka terhadap kejatuhan nilai matawang fiat, inflasi dan deflasi.Para pelabur menjadikan emas sebagai wang sebenar mereka apabila mereka merasa bahawa ekonomi global tidak menunjukkan tanda-tanda kemajuan.
Logam kuning yang bernilai ini sekarang semakin mudah di miliki kerana untuk memperolehinya pada masa sekarang juga semakin mudah. Dengan kejatuhan matawang, harga barang terus meningkat dan ramai yang mula membeli emas untuk menyerap inflasi. Krisis kewangan ekonomi mengambil masa beberapa tahun untuk menyelesaikannya jadi jika jika anda ingin merancang untuk melabur di emas maka sekarang ini adalah masa yang tepat bagi anda untuk membeli logam berwarna kuning yang sangat bernilai ini.
Bagaimana memiliki emas?
Terdapat beberapa syarikat yang sudah mula menawarkan emas fizikal untuk anda miliki sebagai simpanan. Emas ini adalah di dalam bentuk jongkong emas atau pun dinar emas.
Antaranya ialah Public Gold Fine International Sdn Bhd yang lebih di kenali sebagai Public Gold. Public Gold menawarkan emas di dalam bentuk jongkong, dinar dan juga barang kemas.
Untuk membeli emas dengan Public Gold anda boleh menghubungi ejen-ejen berdaftar dengan Public Gold seperti groups JongkongEmas.com

No comments:

Post a Comment