Friday, July 1, 2011

Bagaimana Mengira Harga Emas Per Gram Secara Online


Bagaimana Mengira Harga Emas Per Gram Secara Online

emas timbang 4 Bagaimana Mengira Harga Emas Per Gram Secara Online
Ramai orang yang ingin tahu bagaimana mengira harga emas dalam gram. Buat mereka yang menyimpan atau memiliki emas, tips ini berguna untuk mereka. Artikel ini memberikan empat (4) langkah mudah bagi seseorang untuk mengira harga emas dalam gram.
Apa yang anda perlukan?
Kalkulator
Internet Connection

1. Harga Emas dinilai di USD Troy ons. Jika anda melihat harga emas sekarang ia menunjukkan harga emas untuk satu troy ounce. Cuba buka www.jongkongemas.comdan catatkan harga semasa emas dari table or side bar sebelah kanan anda.
2. Satu Troy Ounce telah 31.1034768 gram. Ramai orang yang bundarkan ke 31.1 tetapi untuk tujuan artikel ini kita akan menggunakan jumlah penuh 31.1034768.
3 Ok. Dengan menggunakan kalkulator anda - bahagi harga emas yang anda catatkan tadi dengan 31.1034768 dan ini akan memberikan anda harga emas per gram.
4. Ingat! Harga yang anda perolehi tadi adalah di dalam US Dollar. Untuk menukarkannya ke MYR anda hanya perlu bahagi dengan tukaran matawang USD:MYR di side bar www.jongkongemas.com tersebut.
Anda juga boleh mengira secara On9 seperti di website ini www.in-gold-we-trust.info. Cuma harganya di dalam USD dan anda boleh sambung ke step 4 di atas.

 Bagaimana Mengira Harga Emas Per Gram Secara Online
Artikel oleh MR. O

No comments:

Post a Comment